Uw processen, onze zorg

Voordelen outsourcing

Buro Payroll neemt u op meerdere manieren werk uit handen. Van controle tot het volledig overnemen van de administratie. Waar we de knip leggen zullen we in een goed overleg besluiten en vervolgens leveren we duidelijke afspraken en een specifieke taakverdeling op. Of u nou de administratie al op orde hebt of dat er nog wensen zijn voor optimalisatie en/of u kampt met achterstanden is voor ons niet relevant. Wij zullen u ten alle tijden ondersteunen en samen met u de periode runs weer op “groen” zetten.

Eerst voeren we een Payroll-scan op locatie, in deze nulmeting bepalen we het startpunt en brengen we jullie situatie in kaart. Vervolgens zullen we een adviesrapport en taakverdeling opleveren. Ook richten we jullie systeem op een manier in dat de juiste gegevens op een veilige manier beschikbaar zijn voor ons. Hierna kunt u periodiek rekenen op correcte runs vanuit Buro Payroll, uiteraard voldoen wij aan de juiste wet & regelgeving, passen wij het vier-ogen principe toe en werken we AVG-proof. 

Diverse klanten ervaren nu ook het gemak van de kostenbesparing, stabiliteit op de salarisafdeling, juiste loonstroken en dus tevreden medewerkers.

Waarom klanten voor ons kiezen

Onze klanten kiezen voor deze samenwerking vanwege een of meerdere van onderstaande voordelen:

Kostenbesparing

U kunt zich volledig focussen op uw kernactiviteit, terwijl wij gedeeltelijk of volledig zorgen voor uw secundaire processen.
Wij doen hetzelfde werk in minder uren en zullen optimaliseren waar nodig zodat een deel van het werk verdampt.

Kennis en Expertise

Bij ons heeft u vaste aanspreekpunten. Ook hebben wij veel kennis in huis met onze 35 medewerkers
waar u allemaal uit kunt putten. Hierdoor bent u verzekerd van het juiste advies en de juiste informatie.

Altijd bereikbaar

U mag vertrouwen op een snelle service tijdens kantoortijden. Binnen 24 uur
bent u voorzien van een reactie.
Benieuwd wat wij bieden?

Waar wacht u dan nog op!

Bel of mail Sven

06-22723388
sven@buropayroll.nl